czwartek, 31 grudnia 2015

Noworoczne postanowienia

U progu zbliżającego się nowego roku, kiedy to większość z nas składa postanowienia chcę podzielić się z Wami moją historią. Z doświadczenia wiem, że najczęściej w sylwestra czy też Nowy Rok najczęściej obiecujemy sobie, że będziemy się odchudzać. Sama wielokrotnie to mówiłam jednak zazwyczaj nic z tego nie wychodziło. Podjęłam tą decyzję w zupełnie innych okolicznościach co nie zmienia faktu, że udało mi się schudnąć 26 kg. Dlatego chciałabym - przez kolejne tygodnie pokazać Wam tutaj na blogu moje złote zasady, które pomogły mi osiągnąć zamierzony cel. W ten sposób powstanie „Mój dekalog odchudzania”.

Z okazji nadchodzącego Nowego Roku  życzę Wam wszystkim przede wszystkim zdrowia oraz pozytywnego myślenia. Z optymistycznych nastawieniem i chęcią do działania wszystko może się udać! W

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz